31 Mayıs 2011 Salı

EL SALLAMAK VEDADIR...ERKEK ADAM GİDERİM DER VE GİDER...

Dünya'nın en delikanlı menejeri olan Sayın Hurma, hezimetle biten Kasımpaşa maçında bütün taraftara kafa tutarak mangal gibi bir yüreği olduğunu ortaya koymuştu. Futbolcular ve polisler Hurma'yı zabdetmese hakaret edip, hareket çektiği tribüne çıkıp biz "vefasız", "uğursuz", "hayırsız", "bilgisiz" vs.. tarafatara gününü gösterecekti!

İşim dolayısıyla uzunca bir süre maçları Kadir Has'ta takip edemedim. O gün stadyumdaki arkdaşlarım gerçekten çok korkmuşlar, Süleyman Hurma gelecek bizi sille tokat dövecek diye... Süleyman Hurma'nın yarattığı  korku o kadar etkili olmuşki, sezon başında 500 tl verip kombine alan ve artık bir Kayserispor klasigi haline dönen "bilet fiyatları değişmeyecek","herkes kombine alsın" duyurusundan sonra  "taraftar maça gelmiyor! sırf gelsin diye biletleri 5 ve 10 tl'ye indirdik" açıklamasıyla verdiği 500 tl ile kendini "enayi" hisseden arkadaşlarım kombine biletlerini Süleyman Hurma'dan korkmayan birini bulalım da ona verelim biz bidaha maça gidemeyiz demişler...

Maçın ardından ise B.Ş.B Başkanı, Onursal Başkan, Kayseri'nin varı yoğu, gözbebeği Mehmet Özhaseki bir yanına Recep Mamur'u, öteki yanına Miraboğlu'nu alarak "Süleyman Bey'in arkasındayız" diyerek Kasımpaşa maçından bir kaç hafta önce Sivas'ta 2. kez staddan kovulan, darp edilen taraftarımızı yine hiçe saymış oldular.

Uzun zamandır düşnüyorum ben bu takıma ne kötülük ettim de, yöneticiler beni Süleyman Hurma kadar sevmiyor? Bu soruya yine uzun bir süredir cevap bulamadım... Ama artık anladım ki soru yalnış! Sorunun  doğrusu şöyle olmalı "ben bu takımı yönetenlere Süleyman Hurma'nın verdiği neyi veremedim ki beni sevmiyorlar? cevap : PARA veremedim... Hoş öğrencilik yıllarımdan beri LİSANSSIZ ürünlere ve maç biletlerine verdiğim mebla yöneticiler için devede kulak olsada, bir memur çocuğu için hatrı sayılır düzeydedir.

Kadir Has "Arena"'ya gelince kaplan kesilen Hurma, Sivas'ta kafasını kulubüden çıkarmadı! İnönü'de koro halinde yedi ceddine sövdüler agzını açmadı! Madem bu kadar delikanlı mahalle kabadasıydı neden sadece Kayseri'de atar yaptı? Çünkü Kayseri'de rahat, Kayseri Park'taki cafelerde oturur "sigara içmek yasaktır" yazısınn altında sigaranı yakar, içer. Başarı olunca televizyonda hava yapar, başarısızlıkta bizi suçlar! Kayseri prensi maşallah... Aman protesto etmeyin, aman kötü söz söylemeyin prensimiz çok kızar...

Ben artık Kayserispor'un biz BÜYÜK taraftara yapmış olduğu haksızlıklardan bıktım usandım. Birde Kayserililer hemşehrici olur, birbirini tutar derler. Ben Kayserispor'luyum, stad evim gibidir beni oradan hiç kimse kovamaz.(Eski staddan 2 kere kovulmuş olmamı hala kabullenemedim) Ben bu takımı sevdiğim,  inandığım, beni ve memleketimi temsil ettiğini düşündüğüm için sevdim. MAAŞ almadan Kayserisporluyum diyen herkes, Süleyman Hurma'dan daha çok saygıyı hak ediyor.

Sayın Hurma el salladın gideceksin! Hadi Ertuğrul Sağlam'ı geçtim, Tolunay Kafkas'tandamı delikanlıklık öğrenmedin? Erkek adam giderim der ve gider... Geldiği günden, gittiği güne kadar yuhalanan, ıslıklanan lakin bir kere olsun taraftara kötü bir söz söylemeyen Tolunay Kafkas'a ve hakkı yenen tüm taraftarımıza saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder